Smart things

Білім беру саласы: қатынас

 

Тақырыбы: Smart things (Ақылды заттар)

 

Мақсаты:   “Smart things” тақырыбындағы жаңа лексикалық

материалдармен таныстыру. Күнделікті қолданатын ақылды

заттарды шет тілінде айтуды балаларға үйрету.

 

Міндеттері: а) білімділік: Ақылды заттар туралы түсінік беру. Жаңа сөздерді

енгізу және олардың қолданылуын үйрету.

ә) дамытушылық: Сөздік қорын байытып, сөздерді дұрыс

айтуға үйрету. ,сөйлеу дағдыларын

дамыту,ой алмастыру.

б) тәрбиелік: Ақылды заттардың қандай пайдасы бар екенін

түсіндіру. Күнделікті тұрмыста дұрыс

қолданылуын үйрету.

Сабақтың әдіс-

тәсілі: Түсіндіру, қайталау, тыңдау, сұрақ-жауап, ойын, жұппен,

топпен жұмыс.

Қажетті материалдар мен

құрал жабдықтар: Ақылды заттардың суреттері, компьютерді қолдану,

сиқырлы сандықтар, дидактикалық карточкалар.

Оқу іс – әрекетінің белсенді

лексикасы: Iron, microwave, hoover, TV – set, computer,

washing machine, fridge, radio.

Билингвальді

компоненет: Iron -үтік, microwave – микротолқынды пеш,

hoover — шаңсорғыш, TV – set — теледидар,

computer — компьютер, washing machine – кір жуғыш

машина, fridge — тоңазытқыш, radio — радио.

 

Іс-әрекет кезеңдері Оқытушының іс-әрекеті Балалардың  іс-әрекеті
Мотивациялық

қозғаушылық

 

 

 

 

 

 

Өткенді қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдас-тырушылық

ізденістік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Серуен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын «Сымсыз телефон»

 

Қорытынды

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Қоштасу

 

Шаттық шеңбер. Балалармен амандасу.

— Good morning! Children.

 

 

— Let’s sing the song about alphabet

(Disk —3, track – 2)

 

 

Балалар өткен тақырыпты қайталап шығайық “ Colors”-түстер.

 

 

 Компьютермен жұмыс.

Суретте әр түрлі түстер бар және бір зат бар, балалар сол затты бір түспен бояу керек. Оқытушы айтқан түсті тыңдау арқылы балалар сол түсті алып затты бояйды.

Жаңа тақырып.

Балалар бүгін біз ақылды заттармен танысамыз. Ақылды заттардың ағылшын тілінде дұрыс айтылуын үйренеміз.

-Look at the picture, children!

-Мына суретке қараңдар балалар!

-This is an iron -үтік, a microwave – микротолқынды пеш, a hoover — шаңсорғыш, a TV – set — теледидар,

a computer — компьютер, a washing machine – кір жуғыш машина, a fridge — тоңазытқыш, a radio — радио.

-Repeat after me, children!

 

-Ал енді балалар ақылды заттарға серуендеп қайтайық.

1. Kettle — Шәйнек (Латифа)

—  Hello, I am a kettle. This is an old kettle. I need people. I boiled. I cannot turn on without an adult.

— Сәлеметсіздерме, мен шәйнекпін. Шәйнектін осындай ескі түрі бар. Мен адамға керек затпын . Мені қайнатады. Үлкендерсіз мені тоққа қосуға болмайды.

2. Fridge – Тоңазытқыш (Әмір)

—  Hello, I am a fridge. This is an old fridge. I need people. I keep all foods. If you don’t keep foods in me, the foods are out of order.

— Сәлеметсіздерме, мен тоңазытқышпын. Тоңазытқыштын осындай ескі түрі бар. Мен  керекті затпын . Өйткені барлық тамақтарды менде сақтайды. Тамақтарды менде сақтамаса, олар бұзылады.

3. TV-set – теледидар (Диас)

—  Hello, I am a TV-set. This is an old TV-set.  Through me people get their news and children watch their favorite cartoons.

— Сәлеметсіздерме, мен теледидармын.

Теледидардын осындай ескі түрі бар. Мен арқылы адамдар жаңалықтарды біледі, ал балалар өздерінің сүйікті мультфильмдерін көреді.Тек қана компьютерге қосылмай, мен арқылы интернетке шығуға болады. Мен адамға керек затпын, сол үшін мен ақылды заттардын бірімін.

— Thank  you very much, smart things. For your information .

(Фиксиктер музыкамен кіреді)

— Hello guests, hello children!

— How are you children?

— We are fine, thank you.

— All right. We flew from England to you. Are you tired children?

— Yes, we are tired.

(фиксиктердің өлеңімен сергіту сәтін орындайды)    — Then come here. Let’s do some exercise.

-Thank you very much. Oh we have to go to others children, they are waiting for us.

— Goodbye. See you later.

 

Ойынның шартымен таныстыру.

Балаларды 2 топқа бөлу.

 

 

Әр балаға ақылды заттардың суреттері беріледі.

 

 

Балалар,бүгінгі сабақта сендер тапсырмаларға, сұрақтарға тез, шапшаң және дұрыс жауап бердіңдер.Сол үшін мен сендерді марапаттаймын (сөздік кітапшасы беріледі). Осы кітап арқылы үйде ата- ана көмегімен басқа ақылды заттар туралы біліп келіңдер.

 

The lesson is over. Good-bye children!

Сабақ аяқталды. Сауболыңдар балалар!

 

Балалар айшық болып тұрады.Амандасады.

— Good morning! Teacher.

Балалалар “Let’s sing the ABC” өлеңін айтады.

 

Балалар компьютердегі тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар суретке назар аударады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сөздерді қайталайды.

 

Балалар ақылды

заттарға қатысты мәліметтерді тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

— Hello Fixes

— We are fine, thank you.

 

 

— Yes, we are tired.

 

Балалар фиксиктермен бірге жаттығуды орындайды.

 

— Goodbye  Fixes.

 

Балалар ойынды ойнайды.

 

 

Балалар  аталған заттын суретін көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

Thank you!

 

Good-bye teacher!

See you later!

Add a Comment

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

+
+